Torsdag med mera

Hej!

Befinner mig för tillfället i sängläge med dator på bröstet och mössa på huvudet. Jag är trött, ruskigt trött. Denna företeelse beror på att det är OS-tider för närvarande och detta innebär att jag för tillfället packat ner dygnsrytmen och skickat iväg den långt bort ifrån mig med orden "don't return until the fat lady sings"... Eller until Sverige spelat sin sista match i olympiad-hockeyn.

Hockey ja... Sverige vann ju med 2-0 mot Ze Hitlers och Bäckström gjorde mig varm i hjärtat, nästa anhalt blir på fredagkväll mot Vitryssarna, som sannerligen klingar illa i OS-sammanhang utan att det egentligen kommer ha någon som helst betydelse.

Annars har dagen präglats av plugg och gymtränande med min kompanjon Robin, vilket även bidrar till att jag kan beskriva mig själv som "en trött kille" nu. I helgen får jag dock pigga upp mig eftersom jag planerar att förtära alkohol i goda vänners sällskap, innan vi vandrar mot tranan där Amanda Jensen ska sjungfyra.

Aribas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0